Winter Song - Ronan Keating

存档灵魂:

Winter Song
冬日情歌


【歌词】


This is my winter song to you.
The storm is coming soon,
It rolls in from the sea
这是我写给你的冬日情歌,
风暴就要来袭,
翻卷着波涛从海上而来。

My voice; a beacon in the night.
My words will be your light,
To carry you to me.
我的声音;黑夜里的一座灯塔,
我的话语照亮你前行的路,
把你带到我身旁。

Is love alive?
Is love alive?
Is love?
爱还存在吗?
爱还醒着吗?
啊,爱情……

They say that things just cannot grow
Beneath the winter snow,
Or so I have been told.
人们说,万事万物都可能停止生长,
在冬日冰雪皑皑的覆盖下,
我曾被如此告知。

They say we're buried far,
Just like a distant star
I simply cannot hold.
他们说我们天涯阻隔,
就像一颗遥远的星辰
我无法拥有。

Is love alive?
Is love alive?
Is love alive?
爱还存在吗?
爱还醒着吗?
爱还生机盎然吗?

This is my winter song.
December never felt so long,
Cause you'e not where you belong;
Inside my arms.
这是我的冬日情歌,
十二月从没感觉这么的漫长,
因为你没在应属于你的地方;
在我的怀中。

I still believe in summer days.
The seasons always change,
And life will find a way.
我仍然相信夏日时光的来临,
季节总是在改变,
生活也会找到它的路。

I'll be your harvester of light,
And send it out tonight
So we can start again.
我将会是你光明的使者,
今夜就散发光芒,
我们可以再次开始。

Is love alive?
Is love alive?
Is love alive?
爱还存在吗?
爱还醒着吗?
爱还生机盎然吗?

This is my winter song.
December never felt so long,
Cause youre not where you belong;
Inside my arms.
这是我的冬日情歌,
十二月从没感觉这么的漫长,
因为你没在应属于你的地方;
在我的怀中。

This is my winter song to you.
The storm is coming soon
It rolls in from the sea.
这是我写给你的冬日情歌,
风暴就要来袭,
翻滚着从海上而来。

My love a beacon in the night.
My words will be your light
To carry you to me.
我的声音;黑夜里的一座灯塔,
我的话语照亮你前行的路,
把你带到我身旁。

Is love alive?
爱还生机盎然吗?


评论
热度 ( 51 )

© 玉如意 | Powered by LOFTER